fredag 18 februari 2011

It's all good

Anledningen till varför jag inte varit aktiv med bloggen är att jag inte börjat köra igång med nutrilett än, kommer förmodligen hända efter helgen. Tänkte börja i måndags men insåg ganska fort att jag hade så jävla mycket mat kvar i kylskåpet och frysen, så jag ville äta upp all mat som var kvar så jag slapp kasta bort flera hundra kronor värt av mat. Men jag lovar att jag inom kort ska börja köra nutrilett igen och skriva mycket oftare här. Vikten går bra, har gått upp kanske 2kg sen jag slutade med nutrilett, which is normal. Jag promenerar fortfarande varje dag, kanske inte lika långt som när jag körde nutrilett men jag går fortfarande aktivt.




Blow <3 Robert

3 kommentarer:

  1. Bra att du fortsätter med motionen! Det är faktiskt det viktigaste. Men önskar dig fortfarande all good work med dieten! It´s all good man!

    And I would like to wish a penis, the drunken penis!

    Bebe <3

    SvaraRadera
  2. yeeeee, this blogg is great... There's like updates, everyday... Yeah, great, rite...

    SvaraRadera
  3. Keep up the good work! your doing great!! :D Love ya! <3 gobaa!

    SvaraRadera