tisdag 18 januari 2011

Aight let's go
















Från och med idag och en vecka framöver ska jag måla en kuk per dag i paint, Varför? Jo, för att jag vill!
Lägg gärna en kommentar nedan om ni har någon bra idé om vad jag ska måla för kuk!

Sen har jag en annan idé jag också ska försöka genomföra, har nämligen börjat med en ny diet som jag ska hålla i 3 veckor framöver, och jag tänkte knäppa en bild på mig själv varje dag och lägga upp här för att ni ska se förändringarna. Om jag får tag i en kamera. Sounds awesome, rite? you will se some skin ;)

Men ja, det var allt!
Robert out!

1 kommentar:

  1. Fucking awesome man! Jag personligen hade gärna sett en liten, liten kuk med jätte stor pung!

    Lycka till med dieten min kära bloggare! Hoppas jag hinner mysa lite mer med fettet innan det försvinner!

    Love you bäby! <3

    SvaraRadera