tisdag 25 januari 2011

Light at the end of the tunnel

Jag är trött som fan idag, känner att jag bara vill ligga och slö i soffan hela dagen. Men inte fan har med tid med det, måste dra ut på en promenad, plugga databashantering och städa lägenheten. Mycket behövs göras idag och jag har ingen tid att slöa soffan. Jag tror jag har upptäckt den första bieffekten av den här dieten, man har väldigt svårt att somna på kvällarna och man är cptrött på morgnarna, it's not cool. Det börjar bli ett problem eftersom jag måste vara i skolan på Onsdag, Torsdag och Fredag, men jag prioriterar faktiskt min vikt före skolan. Inte för att jag ska sluta gå i skolan och bara sitta hemma och arbeta av mitt fläsk, jag kommer såklart försöka komma i tid till skolan varje dag, vare sig jag är trött eller inte. Sen har jag lite nyheter om kameran jag snackade om i mina tidigare inlägg, farsan har skickat den och den är förmodligen i Vansbro imorgon! Och om allt går enligt planerna, så ska jag det första kortet på min sexiga kropp vara uppe på bloggen imorgon. Jag ska också försöka komma på något system så jag står likadant vid varje kort så jag/vi ser förändringarna bättre.

AND NOW, THE THING YOU HAVE ALL BEEN WAITING FOR!
It's freaking penis of tha dayha!!!!!





















Oh my god..... rite?

I seriously fucking hate you guys, you know that, rite? <3
Robert out!





1 kommentar: