söndag 23 januari 2011

Getting abit harder

Söndagar kommer bli dom svåraste dagarna att hålla dieten, eftersom jag jämnt åt något episkt, och i stora mängder dessutom. Så psykiskt mår jag inte så jävla bra just nu, vill bara dra till Selins (En pizzeria) och köpa en fet jävla kebabrulle med ost, kyckling och massa jävla vitlöksås. Det är svårt att sluta med gamla vanor, folk som inte har varit feta kan inte förstå hur jävla mycket kraft det går ut på att säga åt sig själva att inte äta. Att hela tiden vilja ha mer och mer och desto mer man äter ju sämre mår man. Jag har bara kommit till den gränsen att jag är trött på skiten, att jag till sist insett om jag fortsätter som jag har gjort kommer jag dö i förtid. Det enda som håller mig borta från att dra och köpa min episka kebabrulle är mitt löfte till mig själv och er, jag hoppas att ni förstår hur mycket eran support hjälper mig. Det ger mig sådan jävla boost när jag ser kommentarer som säger att ni tror på mig, att jag kan klara det här. Jag tackar er <3

Dagens penis är inspirerad av filmen "Monsters, INC." En jävligt bra animerad film från 2001.





























It's the penis monster! OHHH NOUUUU! RUN AWAY!

Please put at comment and help me get idéas for the next penis of the day!

Love you guys pffff, just joking, hate ya <3

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du står på dig! "Bara" att fortsätta så ser du snart resultat!

    Jag skulle väldigt gärna vela sig måla en sköldpaddspenis!

    Love you man! <3

    SvaraRadera
  2. Har lite funderingar kring dieten. Hur påverkar den dig? Känner du dig lika pigg som vanligt?

    SvaraRadera
  3. Alltså jag är lika pigg som vanligt bara hungrig som fan hela tiden. Pulvret jag äter innehåller det kroppen behöver för att funka liksom så det är ingen direkt negativ effekt på piggheten.


    "Why is my penis so big, dad?"
    "Becuse you have.... aids, son"

    SvaraRadera