måndag 31 januari 2011

The end is close

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att suttit och spelat League of legends med Noffan, tog en promenad vid 22:00 mer än så har jag inte gjort faktiskt. Det kändes lite som att jag kom in i mina gamla vanor igen, bara sitta still framför datorn och gibba i flera timmar. Men jag tog en promenad i alla fall, vilket kändes extra bra efter mina timmar framför datorn. I övermorgon kommer mamma på besök, det känns jätte bra att hon kommer och hälsar på, känns verkligen som att jag behöver en kram från mammsen just nu. Har inte träffat henne på flera veckor så det ser jag verkligen framemot. Och jag tänkte också fråga er som läser denna blogg, om ni har några tips eller idéer som kan hjälpa mig "stay on track" den kommande veckan? För er som inte vet så kommer jag börja äta vanlig mat på lördag i en vecka framöver, sedan kommer jag gå tillbaka till min pulverdiet och köra den i 3 veckor igen. Era idéer kan vara allt ifrån att, jag ska ta ett kort på varje måltid jag äter och lägga upp på bloggen till att jag ska dra ut på stan och köpa sex av en hora, vill bara höra era idér och tankar!























It's all good!





















Jag kallar denna "Akta, jag kommer"




I hope the pope, will like curse you.... so you like... die?  <3 /Robert

1 kommentar: