onsdag 26 januari 2011

It's here, It's here!

Good fucking news everyone, i have the camera! Och som jag lovade ska jag lägga upp en bild eller två på mitt härliga, mäktiga och sexiga fläsk. Bilderna kommer läggas upp lite längre ner i inlägget, för nu tänker jag snacka om morgondagen, som vi alla förmodligen vet är det en väldigt viktig dag för mig imorgon, jag ska nämligen väga mig igen och jag måste säga att jag är nervös som in i helvete. Tänk om någonting har gått fel så jag har gått upp istället för ner? It's freaking me out, jag får försöka att inte tänka på det så mycket.

Köpte föresten ett nytt headset igår, eftersom mina öronsnäckor sög kuk och eftersom jag varit så jävla duktig dom senaste 11dagarna, så tyckte jag att jag förtjänade någoting awesome, så jag köpte mig ett nytt headset. Dom är satans bekväma och ljudet är enormt bra, ångrar inte köpet alls.

And now, bilderna ni har väntat på!
























Som ni ser behövs det en akut förändring på mitt liv, i några veckor framöver kommer jag fortsätta ta en bild varje dag för att se era reaktioner och tankar runt mitt fläsk.

Just ja, jag vaknade upp imorse med en jävla hunger för en omelett och då kom jag så klart att tänka på Kalles odödliga omelett, så idag tänker jag både visa upp dagens kuk i Kalles ära och tipsa om hans episka omelett.
























Detta ska alltså föreställa en kuk som är muterad med en fitta.... AHHHH YEAH!

Thank you Karl and everybody else for your amazing support! Comment below if you
have any thoughts about me and please help me come up with the next penis of the day



Omelette á la Karl:
Knäck två ägg i en skål och häll i lite vatten, vispa sedan utav bara helvete. Under tiden du vispar så ska du ha lite bacon som står och fräser i pannan. När baconen ser riktigt god ut så är det bara att slafsa i äggen i pannan. Glöm inte att sätta igång kaffekokaren under tiden som omeletten fräser - man kan inte käka omelett utan kaffe.

Nu är det god tid för att ta fram ett rivjärnet och börja riva ner valfri ost på omeletten. Var inte sparsam med osten, ost gör dig odödlig. Krydda med lite valfria kryddor, var försiktiga med saltet!
http://karl110procent.blogspot.com/ <--- check out his awesome blog!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dina kukar, älskar ditt initiativ, älskar ditt fläsk och är beroende av din blogg. Tack Robert och lycka till imorgon!

    And guys.. Don't forget the cheese.


    <3

    SvaraRadera