lördag 29 januari 2011

I really hate dogs....

Fick ingen sömn alls inatt för att Jessicas damp hund skällde hela jävla natten, fyfan vad trött jag är.... Jag gick och la mig tidigt av den anledningen att jag var verkligen skit trött och den där jävla hunden kunde inte hålla käften, så jag fick kanske 4-5 timmars sömn på hela natten. Never again ska en hund få komma in i mitt hem, denna upplevelse har totalt ändrat min syn på hundar alltså. Vi får väl hoppas att hunden håller sig lugn inatt för annars kommer jag bokstavligen få ett jävla utbrott. Annars har det inte hänt så mycket, vi har mest bara umgåtts och tagit ett par promenader, it's all good. Har inte så mycket mer att säga så vi går väl till dagens bilder, enjoy!





































Detta är en request från Elin, hon ville ha en allmänt snygg kuk och jag gjorde mitt bästa, hope you like it!


Death = you <3 /Robert

2 kommentarer: