fredag 28 januari 2011

Like a train on the rail

Äntligen går mitt liv framåt, mår bra på alla sätt och vis. Förutom att jag fortfarande väldigt svårt att somna på nätterna, men inatt kommer det förhoppningsvis gå att somna, jag gick nämligen upp 07:00 i morse och sov 4 timmar igår natt. Så om det inte funkar inatt är jag fan körd, vi får hålla tummarna att det går bra! Idag kommer Jessica Hedman och hälsar på över helgen, kommer bli skit kul att träffa henne igen, har fan inte träffat henne på jätte länge känns det som. Vi ska hitta på lite allt möjligt, glo på film, promenera runt Vansbro, gibba lite games, ta en eller två kaffe på mitt favorit café och lite annat smått och gott. Och tydligen håller hon på med samma diet som jag, so it's fucking awesome! Lite synd är det att jag inte kan bjuda henne på lite mat, jag tycker nämligen att det är skit kul att laga mat åt besök, eftersom alla mina rätter brukar vara "Robert special mat". Som tex min favoriträtt De Tortilla Roberto, skit god köttfärs/svamp wrap som bara smälter i din mun. Har också  gjort klart Linux kursen idag och fick 50p på ungefär 3-4 timmar, awesome! Och nu ska jag fortsätta min härliga dag med storstädning av lägenheten!

And as allways, the pictures of the day!






















 Inte så stor skillnad från gårdagens foto direkt, men detta är ett långvarigt projekt.





























Som ni ser är det ett vackert kukhus, idén kommer från min älskade bror linus, hoppas du gillar den!

Följ Linus exempel och ge mig idér om nästa dagens kuk!
 
If i could, i would rape you <3 Robert

2 kommentarer:

  1. Bara att fortsätta laga mat åt folket som kommer, får bara göra om dina robert-special recept lite! ;) It´s fun too cook (cock?)..
    Bebe

    SvaraRadera
  2. Tycker verkligen det är beundransvärt det du gör! Ska bli gott att träffas nästa helg (:

    Ge mig en bild på en fläskpenis så länge!

    If I could, I would fucking destroy you. <3

    SvaraRadera