torsdag 20 januari 2011

Less and less hunger!

Går bra som fan med dieten, det var exakt som dom sa, första dagarna skulle vara jävligt svåra. sen eftersom skulle jag få mindre och mindre sug för mat. Jag känner fortfarande suget efter mat, men inte lika extremt som det var när jag börja. Promenaderna börjar jag också få rutin på och jag uppskattar dom mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag har aldrig direkt gillat att gå, alltid prioriterat att ringa mamma och pappa om skjuts framför att gå hem, men jag börjar faktiskt tycka om det nu. Man blir så jävla klar i skallen och man tänker inte direkt på alla problem man har, man bara går helt enkelt, går framåt.



Jag vägde mig idag, 161kg väger jag för tillfället och jag vart förvånansvärd jävligt glad när jag såg min vikt, eftersom jag hade fått för mig att jag vägde 170-180kg. Jag gjorde också ett big motherfucking promise to myself att jag aldrig i hela mitt liv gå över 160kg igen! And i'm gonna keep that promise :D



Sen så har vi så klart THE PENIS OF THE DAY! dagens penis är inspirerad av min älskade broder Fred Ström ( http://eldblol.blogspot.com/ ) Kolla in hans blogg om ni inte har gjort det redan, den handlar om hans skolarbete som grafiker och hans arbeten är fucking awesome. Men ja, here it is, the penis of the day!





















Bilden ska föreställa en Ouroborosymbol med lite krydda av kuk. And i most say, i really love it! :D
Thanks for the help bro! And by the way, you look cute...

And guys, remember to comment your idéas of the next penis of the day!

Fuck you guys and thanks for the support <3 / Robert

 --------------------------------------------------
PS. Har tränat lite på att måla kukar dom senaste dagarna, tänkte om ni ville se dom jag inte la upp. Enjoy.














Name: Cockface

1 kommentar:

  1. Keep it going! Starkt jobbat av dig, hoppas du suger åt dig och känner dig stolt!

    Jag skulle vilja se dig försöka dig på en fittkuk. Alltså en fitta som är en kuk. Tack! :)

    <3

    SvaraRadera